19 Ağustos 2017 Cumartesi

TELEVİZYONUMUZUN YENİLMEZLERİ: The Defenders

 Netflix dün 2 yıldır planladığı Defenders bombasını patlattı ve işlerinin gittikçe vasatlaştığını düşündüğüm anda gözümde düştüğü tahta çoktan yerleşti.

  2015 Nisanda Daredevil ile karşılaşmamız ve aynı yılın Kasım ayında Jessica Jonesun yayınlanması ile sinyalleri çakmaya başlayan Marvel 1 yıl sonra Luke Cage ve bu yıl da Iron Fisti yayınlamıştı. Defendersı öğrendiğim ilk anda dedim ki umarım Iron Fist vasatlığından sonra bize iyi bir yapım verirler.

Ama şunu anlamış oldum. Evet Iron Fist diğerleriyle karşılaştıramayacak kadar kötüydü. 50 dakikayı boşa izliyormuş gibi hissediyordum. Bunun sebebinin Defendersın 8 bölüm olması ve Iron Fistin bize bir ön hazırlık olması olduğunu da Defendersı izleyince anlamış olduk.

Yani olayı şöyle özetleyeyim. Iron Fist tek başına Hand ile mücadele edemezdi. Çünkü onlar 1 elin 5 parmağıydı. Iron Fist ise kendi başınaydı. Dizilerde bize hep verdikleri mesaj gibi. 1 tahta parçası çabuk kırılırken 1 düzineyi kıramazsınız. Ve böylece hepsinin birbirinden habersiz takip ettiği ipucular aynı yerde kesişti. Çete buluştu. Buluşmuşlarken Marvel asansör sahnesini unutur muydu? Hayır.

Değinmek istediğim bir başka konu ise takımın farklılıkları. Birbirinden farklı olmaları onları daha da birleştirdi. Benzer tek yönleri içlerindeki iyilikti.

Daredevil sırlar sakladı. Herkesin sırları olduğuna dair ortak görüşteydiler ama Daredevilin sırları Jessicanın da dediği gibi onların ölmesine sebep olabilecek sırlardı. Dizimizde Daredevilin en büyük özelliği de inatçılığıydı. Burnunun dikine gitti ve sonuçlarıyla da yüzleşmek zorunda kaldı.

Jessica kapalı kutuydu. Ekibe katılmak istemedi çünkü ne kadar kişiye bağlanırsa sonuçların o kadar kötü olduğunu biliyordu kendisi. Luke Cage ile de artık arkadaş olduklarını ve onlara ait umutlarımızı şimdilik göremeyeceğiz. Yani çizgiromanda evleniyorlar evet ama bunu burada şimdilik göremeyeceğimizi biliyoruz.

Luke Cage aralarında şiddete en karşı olandı. Ama silahlar karşısında etten duvar olan Kurşungeçirmez abimiz hepsinin önünde durup delik kıyafetlerele gezmeyi ne kadar sevdiğini göstermiş oldu.

Gelelim Danny Rande. Kendisi 'Siz gidin bu benim savaşım.' dedi durdu. Handi tek onun yok edeceğini düşünüyordu. Takımın en şımarığıydı kesinlikle. Yumruğunun gücüne çok güvense de yumruğunun onu kurtarmadığı bir sürü yer de gördük dizide.

Çok spoiler vermek istemedim ama burası gerçek bir spoiler.

En sonunda Daredevil aşkı için kendini feda etti. Burada sinirlendim. Bırak şu Elektra ne yaparsa yapsın dedim ama Matt inatçıydı ve Iron Fiste şehrimi koruyun diyip gökdelenin üzerine çökmesine izin verdi.

Ama ölür mü? Kimin kurtardığını şu anlık bilmesem de 3. sezon en iyi sezonlardan olacak gibi. Jessicayı bu sezonda göreceğimizi düşünüyorum. Çünkü ölümüne en çok üzülen o ve Danny idi. Hadi hayırlısı diyorum ve sonda bize çaktıkları Punisher fragmanıyla ne kadaar heyecanlı olduğumu anlatamıyorum. Tekli dizilerinin yeni sezonunda ufak ufak diğerlerini de göreceğimizi düşünüyorum artık arkadaşlar değil mi? Ama bir takım asla. Yani kendileri öyle düşünüyor?

Bu benim ilk yazım ve lütfen hatalarımı mazur görün. Yeni diziler başladığında burada olacağıma söz veriyorum.

Hoşçakalın.

İmza:BNB


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder