4 Ekim 2017 Çarşamba

The Gifted İncelemesi

     Dün geç saatlerde izlediğim The Giftedın ilk bölümü ile Inhumansın hayal kırıklığını üzerimden atıp toparlanabildim. O kadar bomba bir başlangıç yaptılar ki izlerken aşırı keyif aldım. Çok tatava yapmadan incelememe başlıyorum dikkat spoiler!!!!

  Öncelikle hoşuma giden şey mutantları ötekileştirmeleri oldu. Irkçılığın üst boyutlarını yaşadık. Filmlerde gördüğümüz olaylarla birlikte insanlar mutantlardan korkar olmuş. Bir şeyden korkunca yaptığımız ilk şey de onları durdurmak olddğu için ağır mutant yasaları koyuluyor ve mutantlar yeraltı birliği kuruyor. Şaşırdık mı?

  Kardeşlik bağlarını işleyişleri de gayet iyiydi. Abla kardeş birbirini her zaman kışkırtmasna rağmen tehlike olduğunda birleşir.

  Küçük erkek çocuğunun ise dizinin sonlarına doğru yeteneğiyle iç içe olup tehlikelere karşı gayet korunaklı olacağı da belli bir şey. Ki kız kardeşiyle yetenek uyumlarını beğendim nedense.

 Değinecek pek bir şey yok normal bir Pilot bölümdü. Yeşil gözlü ablamızın da Inhumansdaki köpeğimiz gibi taksi görevi göreceğinden emin oldum.
 
Göndermeler yerli yerinde senaryo mükemmeldi. Inhumans gibi aceleye gelmemesinden olsa gerek.

Oyuncu seçimine de bayıldım. Rolünün hakkını veremeyen kimse yoktu.

Sözlerimi bitirirken diğer bölüm olabilecekleri yazmak istiyorum. Işıklı abimiz kızı hapisten kurtarmak ve aynı zamanda vurulan amcamızı kurtarmak için plan yapacak gibi. Belki ikisini aynı odaya koyarlar ve tuzak kurabilirler. Aksiyonlu bir 2. bölüm olacak gibi daha izleyecek çok bölüm var olayla aceleye gelmeyecek. Güzel başladın Gifted güzel devam et.

Okuduğunuz için teşekeler

imza:bnb

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder